Arhiva

Kako ne upoznati ljude i propustiti sve žurke na advertajzing festivalu

Introvertski vodič kroz Golden Drum

22.10.2019

Kad su nam u agenciji rekli da nas šalju na Golden Drum - oduševili smo se, jer ni jedno ni drugo do sada nismo bili na nekom advertajzing festivalu. I zaista, jedva smo čekali da krenemo!


Predstavili bismo se i zajedničkom fotografijom da jednom od nas dvoje nije bilo glupo da odemo do štanda za fotkanje na festivalu.

Prvi dan je prošao u znaku putovanja, pa su predavanja malo pala u senku.

Naravno, filozofi ne mogu biti u senci, te nas je Slavoj Žižek razbudio i razdrmao, ostavljajući nas da razmišljamo o šumama u Amazonu, Čehoslovačkoj, Titaniku i natpisima na paklici cigareta. S obzirom da njemu kao takvom prezentacija nije potrebna, Žižeka smo mogli i zatvorenih očiju slušati.Prvi dan je prošao u znaku putovanja, pa su predavanja malo pala u senku.


Jovan računa da li su i Džek i Rouz mogli da stanu na drvenu dasku

Ali drugi dan, drugi dan je bio poseban!

*Neki će pomisliti kako smo propustili da pomenemo žurku koja se dogodila prethodno veče jer je bila previše lascivna, da se tako šaljivo izrazimo.

U stvarnosti smo bili penzioneri koji su prespavali žurku. Ali kada razmislite, ima li bolje žurke od toga kad spavaš ušuškan u čistu posteljinu, i onako svež ranom zorom odgledaš showreel prijava za Golden Drum u zamračenoj sali? Da se čovek naježi.

Drugog dana se sve bilo lakše, bili smo naspavaniji, radoznaliji, a tu je bila još jedna žurka za izbegavanje.

Predavanje Davida i Eveline iz agencije VMLY&R iz Poljske nas je oduševilo, od načina na koji su predavali, preko same ideje, pa sve do činjenice da su za jedan dan uspeli da ubede tri klijenta da zajedno kupe porno časopis. Pritom, jedan od klijenata je bila banka. 

Zamišljali smo kako odlazimo u neku našu banku i ubeđujemo ih da kupe Pan erotiku.

Predavača koji su nas oduševili nije bilo puno, ali onih koji su držali pažnju i od kojih smo naučili nešto (a.k.a. kad imaš beskonačan budžet ideje same dolaze) je svakako bilo. Tifani iz R/GA je bila super, kao i LGBTQIA+ diskusija sa Lady Bunny, drag queen i DJ-om, koja nas je nasmejala i zadivila svojom frizurom.

Za kraj smo hrabro izabrali da odemo na workshop i pokušamo da se infiltriramo u ekstrovertno advertajzing društvo. Nažalost, predavač kao da je mislio na nas dok je smišljao workshop, i nije dozvolio da izađemo iz zone komfora, te smo se na njegovom predavanju samo predstavili i onda je on „držao slovo“ do samog kraja. 

Jedino pitanje upućeno učesnicima jeste da li imamo neku ideju za startap. Pa i da imamo, ne bismo je sigurno rekli u sobi punoj ljudi čija je profesija u sferi advertajzinga.

Nakon predavanja ostala je poseta Piranu (hej, Golden Drum, a da iduće godine tamo pravite festival?) i dodela nagrada.


Kao neko prvi put posećuje bilo kakav advertajzing festival, zatekli su nas količinom dodeljenih nagrada. U jednom trenutku smo se osetili kao da smo kod Opre.


Svi dobijaju po nagradu! BnR, vi ipak iduće godine.

I tek kada se slovenačko rudno bogatstvo umnogome smanjilo, ceremonija dodele nagrada je bila završena i svi su pojurili ka otvorenom bifeu koji nas je čekao na završnoj Golden Drum proslavi. Iako je naslov bloga navodi da smo sve žurke propustili - nismo. Otišli smo na žurku i zadržali se čak 10 minuta, imamo i sliku da dokažemo!


Bogme, od dodele nagrada se baš ogladni!

Sve u svemu prosek za prvi festival:
Broj provedenih dana: 1 i 2/3
Broj upoznatih osoba: 1 (lik koji nas je smarao da kupimo njegovu knjigu)
Broj žurki: 1/2
Broj zadovoljnih introvertnih kreativaca: 2

To bi bilo to. A priču kako smo produžili u Trst da kupimo farmerke ostavljamo za neki drugi blog post.


Jovan pokušava da se seti mape do Trsta.


Autor: Aleksandra Kojić